środa, 16 września 2015

Lodowa maska do włosów od Inebrya





Moje włosy od zawsze były narażone na zabiegi chemiczne, Zaczynając od farbowania na czarno, później dekoloryzacja. Teraz zdecydowałam się na ombre. Zwracałam zawsze dużą uwagę na pielęgnacje włosów. Moje włosy są wysokoporowate, więc nie wszystko mogę u nich stosować. Niestety zachwalany olej kokosowy nie sprawdził się u mnie. Wiele nadziei miałam do tego produktu, ale się zawiodłam. Na olejowanie obecnie nie mam czasu. Przychodzę z pracy około 20 i pierwszą rzeczą o jakiej myślę to iść po prostu spać. Lubie zawszę szybkie i łatwe rozwiązania ;) Dlatego dzisiaj wam opiszę produkt, o którym nie miałam wcześniej pojęcia. Odkryłam, dzięki mojej fryzjerce. A mowa o masce bananowej od Inebrya. 

Jest to produkt do włosów suchych, zniszczonych. Ma przywracać włosom zdrowy wygląd. Składnikami, które mają odżywiać włosy i ułatwiać rozczesywanie to jedwab, proteiny i mleczko migdałowe.

Jak dla mnie maska sprawdza się idealnie. Świetnie nawilża oraz wygładza. Konsystencje ma bardzo treściwą-budyniową , przez co jest bardzo wydajna i nie spływa z włosów, Po zastosowaniu mogę spokojnie rozczesać włosy( po niektórych produktach jest z tym problem ). I co najważniejsze aplikacja jest bardzo przyjemna, dzięki pięknym bananowym zapachu.

Polecam do wypróbowania dla osób, które mają suche i zniszczone włosy oraz puszące. Powinna się ona sprawdzić idealnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz